Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
4269
View
68
Reply

Tahniah Bakal Pengantin, Elly Mazlein Dan Kekasih Bertunang Disember Ini

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-11-2019 10:29 AM | Show all posts |Read mode
Elly Mazlein mendedahkan yang dia telah dirisik kekasihnya dalam satu majlis yang berlangsung secara kecil-kecilan. Apa yang lebih mengembirakan, Elly akan melangsungkan majlis pertunangannya disember ini.


Menurut Elly, majlis itu diadakan secara sederhana dan tertutup hanya untuk keluarga terdekat sahaja pada bulan hadapan.





Foto Instagram Elly



"Insya-Allah, majlis pertunangan saya nanti akan berlangsung menjelang pertengahan Disember secara tertutup. Untuk majlis ini, saya akan raikan bersama keluarga dan rakan media.


"Insya-Allah, majlis akad nikah dan resepsi akan diadakan dalam skala lebih besar dan diraikan bersama keluarga serta rakan. Saya akan maklumkan apabila semua persediaan sudah lengkap dan muktamad," katanya kepada Harian Metro.





Foto Instagram




Elly juga mendedahkan nama kekasihnya, Azlan yang akan diperkenalkan pada hari pertunangan itu, namun dia enggan mendedahkan maklumat lanjut.


Difahamkan, selepas majlis bertunang akan ada tiga majlis lain yang akan menyusul iaitu majlis malam berinai, majlis akad nikah dan majlis resepsi sekaligus melengkapkan lima majlis impiannya.






Foto Instagram




Foto Instagram



Tahniah Elly! Semoga semuanya berjalan lancar. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 10:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Ok tahniahlah
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 10:38 AM From the mobile phone | Show all posts
bosan jugak asyik cerita pasal bakal tunang je..
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Nak tunang nak kawin
Nikah je LA cepat cepat
Tak payah la nak buat pc lagi nak hebah sana sini
Yg penting AKAD NIKAH
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Eh... Ingat hari tu bertunang. Baru nak bertunang upenye... Risik mcm bertunang ngko... {:question
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 11:20 AM | Show all posts

Apasal tak nikah terus bukan anak dara pun .. risik lah tunang la nikah lah ,,,hisssh!!
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 11:22 AM | Show all posts
ape la kalu da status J ni helok la dipercepatkan terus kawen je ni nak merisik la bertunang bgai wat cemuhan masyarakat jahhh..
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Selamat bertunang bln 12 nnti
Nnti iols komen lg bila benang bertunang keluar lg{:run
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Aik? Xtunang lg? Disember ni baru nk tunang ke nk nikah?? Bosan yach pompuan ni! Gedik mcm ni pon ada yg nak
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 11:31 AM | Show all posts
Laaaaaaaaaaaaa ingat hari tu majlis merisik dan bertunang
ajer gilerrrrrrr bape banyak majlis ni

Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 11:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Korang ni biar la sheols nak merasa banyak2 majelis. Tahniah kak lina pompom. Nampak cam hensem bakal tunangan.
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 11:45 AM | Show all posts
laaaa... ingatkan dah nak kawin.. rupanya nak bertunang baru...
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 12:04 PM | Show all posts
ciknam replied at 15-11-2019 11:45 AM
laaaa... ingatkan dah nak kawin.. rupanya nak bertunang baru...

haahha daku pun tekejut baca baru nak tunang yeee bukan sudah bertunang
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Kak lina lepas ni tolong xpayah pakai dah contact lense besar gitu sbb mata uolss kecik je. Dan korset push up. Kuruskan je body betul2 mcm rita rudaini pakai apa pun cantik.
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 12:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Laa
Aku ingat hari tu bertunang

Adoi la..
Semua nak hebah
Sat lg kang...ermmm
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 12:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap sambung kat thread ni je.. wartawan2 yang lain, tak yah buka thread baru pasal tunang dan perkahwinan kak Lina pompom lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 12:37 PM | Show all posts
best ye nak kawin dgn lelaki bujang
moga segalanya berjalan lancar ye kak lina pompom
n semoga ikatan berkekalan till jannah amiin
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 12:41 PM | Show all posts
dh knp aritu x trus tunang wehh??

byk benor majelis kau.....buang duit buang masa....
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Dulu masa bertunang dengan ex husband pun siap naik kereta kuda bagai dekat bukit kiara resort
So tak hairanla kak lina punya majlis merisik pun rupa bertunang
So uols semua tunggu je lah konsep apa pulak kak lina bertunang kali ni
Confirm gah lagi mewah
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2019 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
merisik pn dh mcm anak dara gaya nyaa
Baru merisik dh sedap ko sangkut tetek ko kat bahu laki tu aiyoooo

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.111703s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list