Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
16973
View
167
Reply

"Penat Je Mummy Jaga Harris, Sudahnya Rembat P*p*k Tua! - Diva AA

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 29-5-2020 11:59 AM | Show all posts |Read mode
Hm, aktif betul Azwan Ali atai Diva AA memaki hamun beberapa individu walaupun sedang meraikan Aidilfitri.








Terbaru, dia mengulas mengenai Ketua Armada BERSATU Syed Saddiq Syed Abdul Rahman yang dipecat dari parti.


Dalam masa sama, Diva AA dalam ciapannya berkata akan memberi duit raya kepada sesiapa yang tag nama Syed Saddiq.








Maka, berlumbalah warganet melakukannya demi duit raya eksklusif daripada Diva AA.








Bukan ahli politik saja, golongan artis juga menjadi bahan hencapan Diva AA, semalam.


Nampaknya, dia juga tergolong antara yang kurang senang dengan hubungan percintaan Intan Ladyana dan Harris Alif.












Malah, dikejinya Harris kerana memilih wanita jauh lebih berusia sebagai kekasih hati.


Kasihan pula Intan dihina sedemikian rupa.




Kredit foto: Twitter




Sebelum itu, Diva AA memuat naik video bebelan kepada pembantu rumahnya supaya tidak melakukan kejahatan sesama manusia.


Video itu dipercayai ditujukan buat kakaknya yang sebelum ini dilaporkan positif Covid-19.

"Di atas dunia ni kamu jangan jahat dengan orang. Kamu nak marah orang, marahlah kalau orang tu yang tak betul.

"Tapi kalau kamu jahat sama orang, kamu tengok macam serupa itu cela*a mengaku kakak saya," katanya.


Diva AA juga menegaskan yang dia tidak mempunyai kakak.

"Tapi atas dunia dulu, saya punya kakak memang kurang ajar, jahat dengan orang. Bukan hanya dengan orang, jahat dengan saya.

"Kamu tengok 2020 (dia) sudah kena Covid-19. Padan muka dia! Sesuai muka dia," ujarnya.







Dia juga sempat berpesan kepada pembantu rumahnya supaya melakukan kebaikan dan jangan menganiaya orang lain.

"Kita aniaya orang, Tuhan bayar cash! Tuhan tu maha adil," katanya. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 29-5-2020 12:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Sesuai dak harris dicerca deeba aa...
Btw nape deeba aa trtibe slang apek tua plak tu

X kelakar dol hina akak ko kena covid....sekali kena kat ko nnt gelupur cam ko....yihhh deeba aa ni....
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 12:12 PM | Show all posts
Aduh kesian ramai kena carut dengan diva AA ni
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Masa sri pentas dekat bangsar, iols selalu nampak azwana alia dgn aznila nawawia.. iols akui, azwana lagi better dari aznila kalau layan peminat time tu. Humble je & sopan.. tapi tu la, kena kurangkan maki tu azwana..
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 12:14 PM | Show all posts
Pasni bukak lak thread ape komen mak intan>
Pastu thread lg untuk komen Rihanna ngn Beyonce plak.
Pe jdh nk sgt upkan artis sejuk beku ni
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 12:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 29-5-2020 12:12 PM
Masa sri pentas dekat bangsar, iols selalu nampak azwana alia dgn aznila nawawia.. iols akui, azwana ...

Paknil mendiva ke chuols?
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 12:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg sadiqsigaraga tu memang meluat.. try hard mengipas.. sikit2 org muar... org2 muar x meluat ke
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 12:34 PM | Show all posts
Semaknya Rumah..
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 12:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak mslh nya yg si so called diva ni yg gelabah teks knp kalau hariz pilih intan pon? Sbb kau xd sape nk pilih walau da kertu? Hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 12:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Nangis intan kertu baca tweet diva AA
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
sepahnya rumah chuolss AA..apa brnda bertiritip atas meja tu?? melantak air gas brrbotol botol

biarla aa ni..sejenis sepsis terancam. moga disimpan dlm zoo agar terpelihara.
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 12:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Betui la cakap poremer aritu!!!
Rumah diva AA kat oug parklane..
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 12:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Teruknya sakit hati dia ni.
Tp betul lah...dlm sosial media aje ckp.mcm2.cuba berdepan dgn org yg kau maki carut tu..buat ig live..ckp sebijik mcm kau ckp dlm ig ke apa.br namanya DIVA.
Semoga diberi hidayah.
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 12:56 PM | Show all posts
crowded nya rumah diva
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 01:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahaha. Diva aa kali ni sy setuju.
Or likewise penat je parents intan jaga alih2 pilih bdk xckup umo
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 01:12 PM | Show all posts

dia agak feeling uols.. so masa tu kalau nampak aznila dgn azwana, kitaorang panggil azwana dulu baru aznila..
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 01:14 PM | Show all posts
melampau btul AA kali ni
tak jaga maruah si perempuan langsung
kot iye pun tak berkenan tapi perlu ke sebut 'P*p*k tua?'
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 01:21 PM | Show all posts

hahhaa...paknil klu ada camera baru mesra alam sikit kan..?


Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 01:31 PM From the mobile phone | Show all posts
seri_mawr replied at 29-5-2020 01:21 PM
hahhaa...paknil klu ada camera baru mesra alam sikit kan..?

Oh kirenya paknil disebalik tabir xdela mesra alam dgn marhaen sgt yer...lakonan semata ye..sbb tengok dia jadi host ceria popstar tu cam berjiwa rakyat betul gayanya
Reply

Use magic Report

Post time 29-5-2020 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
dia dok maki orang berkandang tu baik sgt eh?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list