Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
13449
View
172
Reply

Job Berlakon Kurang, Izreen Azminda Seronok Jual Apam

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 6-8-2020 12:38 PM | Show all posts |Read mode
Izreen Azminda mengakui sekarang ini tak dapat banyak tawaran berlakon.


Berkongsi tentang perkembangan terbaharunya, pelakon ini mengusahakan perniagaan kecil-kecilan iaitu dengan menjual kuih apam.

  


"Dalam sehari boleh terjual 300 hingga 500 biji dan boleh dapat untung dalam RM1,000. Seronok berniaga kerana bagi saya, dapat berada dekat dengan suami dan anak. Penat pun tidak mengapa kerana dapat tengok muka orang tersayang tiap-tiap hari di rumah," katanya kepada Kosmo.


Bagaimanapun Izreen kata dia rindu untuk berlakon kerana sudah berkecimpung dalam bidang ini sejak berusia 12 tahun lagi.


Foto: IG


"Kehidupan saya sekarang bukan macam dulu, Sekarang keutamaan adalah untuk anak dan suami," tambahnya.


Mengulas mengenai isu pernah dicop sebagai perosak rumah tangga orang, Izreen akta dia sudah lali dengan kritikan orang.


  



  


"Saya dah malas melayan kutukan dalam media sosial. Kalau melampau sangat saya sekat atau padam komen yang boleh menjatuhkan reputasi saya sebagai seorang wanita bekeluarga." -CARI
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 6-8-2020 12:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Walaupun dh xde job berlakon. Tp cari la rezeki yg halal. Tergamak sheols jual apam sendiri. X rasa berdosa ke? X takut kena HIV me?
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Aik haritu kata offer banyak tapi tolak? Ni contradict plak
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan mmg dari dulu ke jual apam?
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 12:54 PM | Show all posts
"Kehidupan saya sekarang bukan macam dulu, Sekarang keutamaan adalah untuk anak dan suami," tambahnya.



sblum kawin dgn kude tak de letak keutamaan utk anak ke?
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 12:54 PM | Show all posts
1000? mak hayam cho kit pun dapat lagi banyak dari tu...
nauzubilla min zalik tergamak sheolss yachhh
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by URUHA at 6-8-2020 01:00 PM

Masalahnya berapa harga sebiji apam tu? Kalau harga RM1 sebiji baru dapat untung kasar RM300-RM500. Cmne leh dapat untung sampai RM1000? Jual harga zionis ke? Cara sembang tu x nak kalah & mcm nak sedapkan hati sendiri. Ala2 ~ Apadehal xde job. Jual apam pun masyuk. Padahal di sudut hati meratap pilu sbb da lama x dpt offer berlakon
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 6-8-2020 12:54 PM
1000? mak hayam cho kit pun dapat lagi banyak dari tu...
nauzubilla min zalik tergamak sheolss yac ...

Berapa rate apam chowkit skrg ni sis?
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Lepas beranak, urat kat otak bnyk putus barangkali..
Aritu kata job lebat tpi tolak sbb nak jaga anak2
Arini sudah pusing cerita?
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:06 PM | Show all posts
syadq replied at 6-8-2020 12:58 PM
Berapa rate apam chowkit skrg ni sis?

tu kena tanya amyra rosli chuolsss... sheolss kan dulu rajin mencari customer di tepi lorong siap boleh booking2 dengan trivago... sekarang dah kahwin dengan ustaz terus insofff gittew
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:06 PM From the mobile phone | Show all posts
gigihhhhh lah sepul ni duk bertenggek kat Ig retis sendu ni. yihhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Ko jual apam apa ni.. jual 500 biji leh untung 1000
Sedap sangat ke apam ko
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:14 PM | Show all posts
mengekek baca komen sorg2...
muka anak baru muka intan sgt hoi
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Tajuk double meaning betoii... Yg anak dia dengan kude ni memang terkenan anak intan sangat!! Banyak sgt stalk bekas madu kot
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:34 PM | Show all posts
Konfius kejap baca komen..aduh..tp apam ape untung byk sgt tu
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Korang pegi ke ig sugarbuttermilk.kl

Ada lah price list..
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:37 PM | Show all posts
Jual apam apa sis Jering?
dalam forum neh,  apam tu bawak maksud lain
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:37 PM | Show all posts
Edited by Boomibulat at 6-8-2020 01:40 PM

Apam Kemaman pun laku keras jugak..sampai berbunuhan jugak direbut..
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
URUHA replied at 6-8-2020 12:55 PM
Masalahnya berapa harga sebiji apam tu? Kalau harga RM1 sebiji baru dapat untung kasar RM300-RM500.  ...

Biasa la retis2 ni jenis main number2 selalu up bagi besar2
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Wakakakakakak tengok tajuk jual apam terus meolls rasa double meaning uhukhuk
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list