Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
6506
View
69
Reply

Edisi Tunang Lagi..Tahniah Dayana Roza

[Copy link]

Author: ToungeSoup       Show all posts   Read mode

Author
Post time 6-8-2020 03:08 PM | Show all posts |Read mode
Edited by ToungeSoup at 6-8-2020 03:10 PM


Bermula kawan baik hingga berputik perasaan cinta, pelakon, Dayana Roza, 29, mengikat tali pertunangan dengan ahli perniagaan, A'dale Adham Ayahudin di Damai Glasshouse, petang tadi.Majlis pertunangan berlangsung serba sederhana dengan mematuhi prosedur operasi standard (SOP) ditetapkan. Ia juga diadakan serentak dengan ulang tahun kelahiran A'dale ke-33 tahun."Jika boleh kami mahu mempercepatkan hari bahagia. Kalau tiada aral melintang, majlis pernikahan akan berlangsung pada pertengahan Disember depan.

"Lagi pun, datuk A'dale sudah tua dan sakit. Jadi, kami tidak mahu menangguhkan majlis perkahwinan," katanya kepada BH Online.Pelakon drama Lara Aishah dan Seadanya Aku itu berkata, tunangnya bersungguh-sungguh untuk memilikinya."A'dale pernah menyuarakan hasrat melamar saya, empat tahun lalu. Tetapi, saya menolaknya. Tak sangka, hasratnya kini menjadi kenyataan. Dia sanggup menunggu lama."Kami memang berkawan rapat dan sering lepak. A'dale juga teman gaduh dan paling suka menyakat saya. Tak sangka, jodoh depan mata, tak pernah sedar selama ini."Saya sukakan A'dale kerana dia pandai mengambil hati ibu sepanjang kami berkawan," katanya.

Sementara itu, A'dale berkata, Dayana yang lasak dan boleh satu kepala dengannya yang suka laut, berlayar dan memancing."Arwah nenek pernah cakap nak cari calon isteri, pilih berkulit putih. Jadi, Dayana memang dalam kategori putih, cuma sekarang gelap sedikit."Paling penting, kami meminati hobi lasak bersama," katanya.Dayana memuat naik gambar bersama A'dale dengan mengenakan baju sedondon hitam menerusi laman Instagram, bulan lalu. Dayana yang lahir menerusi program realiti, Anak Wayang mengesahkan menjalinkan cinta dengan dengan A'dale.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 6-8-2020 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Unik nama tunang dia. Cemana nak sebut? Adal? Edel? Adel?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 6-8-2020 03:12 PM | Show all posts


Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 6-8-2020 03:13 PM | Show all posts
cikpisang replied at 6-8-2020 03:11 PM
Unik nama tunang dia. Cemana nak sebut? Adal? Edel? Adel?

mcm nama penyanyi internasionall Adele kot sebutannya..hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:13 PM | Show all posts
Ada iras laki #sokampung tapi versi bambam.
Tahniah buat Dayana dan tunang.
Semoga kekal ke jinjang pelamin.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:14 PM | Show all posts
cikpisang replied at 6-8-2020 03:11 PM
Unik nama tunang dia. Cemana nak sebut? Adal? Edel? Adel?

haha... mcm nama penyanyi adele kot sebutan dia... hahahahaha

Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:17 PM | Show all posts
bakalan laki dia duda ke bujang? tgk mcm bapak2 org dah
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Arwah nenek suruh cari isteri berkulit putih katanya.....

Hermmm...
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Boring next
Dah sendu pung
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:22 PM | Show all posts
tahniah. semoga berjodohan...
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:26 PM | Show all posts
aderaderker replied at 6-8-2020 07:17 AM
Arwah nenek suruh cari isteri berkulit putih katanya.....

Hermmm...

Aku pun hmmmm....
Ukur kebahagian berdasarkan warna kulit kot..
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Cyst x dtg ke..
Dia produk cyst jugak
Cuma x bff sgt la
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:30 PM | Show all posts
  


Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:34 PM | Show all posts

tahniah. semoga berjodohan...
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols masih membayangkan dia dgn budak muslim tu. Dah lama la putus eh.. ya ampun ketinggalan betul iols ni
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:49 PM | Show all posts
baru bertunang ke ingatkn dh kawin beranak pinak

nape perut mu muncit yah..tahan nafas pun tetap terserlah hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:49 PM | Show all posts
aderaderker replied at 6-8-2020 03:17 PM
Arwah nenek suruh cari isteri berkulit putih katanya.....

Hermmm...

neneknya pun.....
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Amboiiii... nama dah cam penyanyi adele
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Siap bagitau datuk.. ok
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2020 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
ToungeSoup replied at 6-8-2020 03:13 PM
mcm nama penyanyi internasionall Adele kot sebutannya..hehehe

Terus iols nyanyi lagu hello...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list