Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
8238
View
131
Reply

[Tempatan] Shuib dan Abg Badut

[Copy link]

Author: YgBenar    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-10-2020 01:09 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Semalam adalah hari pembukaan cawangan terbaru Bubblebee di Meru, Ipoh. Seperti biasa ramai yang beratur untuk berpeluang merasai air minuman viral.

Bagi meraikan pembukaan cawangan baru,Shuib telah menawarkan 100 minuman percuma kepada 100 orang yang terawal.

Namun terjadi satu momen sedih apabila Shuib di dekati oleh seorang lelaki yang berpakaian seperti badut.Walapun lelaki tersebut pekak dan bisu, tapi ada satu masej yang jelas mahu di sampaikan kepada Shuib

Masa saya ke Outlet baru Bubblebee di Mydin Meru Ipoh tghari tadi,ada seorang abang Badut ni beria ria kejar dan nak jumpa saya.Bila jumpa dia bagitau yang dia pekak dan bisu.Walaupun saya tak berapa faham apa yangg beliau cuba maksud dan sampikan,tapi ianya sangat menyentuh hati saya.

Beliau seolah2 faham dengan apa yang sedang berlaku .Sesungguhnya tiada daya upaya hanya dgn pertolongan Allah swt.Semoga abang badut sentiasa dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat.Amin tulis Shuib di akaun Instagram milik beliau

Umum mengetahui yang Shuib kini di uji dengan kes yang melibatkan pengubahan wang haram. Namun Shuib dengan tegas yang beliau dan Bubblebee tidak terlibat langsung. Rata-rata netizan terus mengecam Shuib tapi ada juga yang menyokong beliau dan menasihati agar bersabar dengan ujian

Sumber: ShuibSepahtu
IMG_20201013_010225.jpg
IMG_20201013_010651.jpg

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 13-10-2020 01:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Bende la....
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 01:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Cubaan menutup kes ke soep?
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 01:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Eikk..Sendiri tulis dia tak berapa faham apa yg abang badut tu nak sampai kan tapi lepas tu buat interpretation sendiri ye shuib...
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 02:04 AM | Show all posts
So kene lupekan semua salah laku beliau kah dengan cerita ni?
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 02:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Damage control hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Ramainya lah yg beratur nak potong kaki..
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 07:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Rogue98 replied at 13-10-2020 01:50 AM
Eikk..Sendiri tulis dia tak berapa faham apa yg abang badut tu nak sampai kan tapi lepas tu buat int ...

Tulisan syok sendiri rupanya.hehhhhh.
Cuci duit sambil cuci imej.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 07:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Upah ke badut tu?
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 07:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga yg baik2 utk soep.sedap jg minuman dia tu.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 07:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Ramainya beratur...  Ternyata rkyt Mesia memang suka air macam ni... Aku sekali pun tak penah merasa lagi baik Tealive or Chatime even dekat je dgn umah...  Mungkin aku jenis x berapa minat sama dgn air jenis mcm ni..
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 07:37 AM | Show all posts
tp mmg sedap pun air tu. #donebekapshuibnoob
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 07:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Maksud badut tu ....masa kita di uji dgn kesenangan jgn riak sebab Allah sentiasa perhatikan kita....kalau nak berniaga pastikan modal dari sumber halal sebab SPRM sentiasa memerhati betul tak soeb
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 08:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku x faham.. Apa yg dia nak sampaikan
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 08:08 AM From the mobile phone | Show all posts
sedap sgt ke air bubblebee ni sampai ramai beratur kat kedai si penggubah wang haram ni..
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 08:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Ed_Lyn replied at 12-10-2020 11:30 PM
Ramainya beratur...  Ternyata rkyt Mesia memang suka air macam ni... Aku sekali pun tak penah merasa ...

Sama la. I pun jenis minum & makan manis. Tapi  dengan bubble tea i mmg x sentuh. Cuma  je i sentuh.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 08:10 AM | Show all posts
nak cuba juga, tengok macam sedap
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 08:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Ntah2 abang badut tu sumpah seranah ko.. ngko je x faham
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 08:24 AM | Show all posts
meluat aku dengan shuib kepam nih
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 08:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa yg hype sgt bubble bee Ni? X paham aku. Sanggup beratur mcm xde hari esok.

Laku kerass.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list