Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
4938
View
102
Reply

Raja Thailand Curi Perhatian Sapu Lantai Penjara Dengan Gundik

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-1-2021 08:23 AM | Show all posts |Read mode
Aksi publisiti Raja Thailand, Maha Vajiralongkorn bersama gundiknya, Sineenat Wongvajirapakdi menyapu lantai penjara sewaktu mengadakan lawatan di sebuah pusat tahanan untuk menjayakan sebuah dokumentari mencuri perhatian banyak pihak.




Kredit foto: Thai PBS/Facebook




Rancangan Bangkok Hilton yang disiarkan stesen ThaiPBS pada akhir minggu lalu itu memaparkan keadaan sebenar di penjara tersebut yang sesak dan serba daif.


Raja Maha yang memegang gelaran Rama X bersama Sineenat, 35, turut dilihat membantu tahanan yang dibebaskan awal.


Gundik diraja itu muncul dalam rancangan itu selepas beliau mendapat semula gelarannya yang dilucutkan pada 2019.


Pada Isnin, Gazet Diraja mengumumkan tugas baharu wanita terbabit sebagai timbalan penasihat sebuah jawatankuasa yang ditubuhkan Raja Maha yang memfokuskan penjagaan kesihatan banduan.


Jawatankuasa tersebut akan membantu mengatur akses rawatan perubatan kepada banduan berdasarkan standard hak asasi manusia.


Sejak Sineenat kembali, dia sering dilihat menyertai acara awam bersama keluarga diraja terutamanya ketika protes menggesa pembaharuan monarki di negara tersebut yang tercetus beberapa bulan lalu.


Bantahan itu juga menuntut penghapusan undang-undang lese majeste yang melindungi keluarga diraja.


Setakat ini, seramai 41 aktivis prodemokrasi yang menyertai demonstrasi mega sejak Julai 2020 telah didakwa di bawah undang-undang menghina raja tersebut.




Sumber: Sinar Harian

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 13-1-2021 08:31 AM From the mobile phone | Show all posts
amboih raja thai kemain ketat suar ala2 kpop dh kenapaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 08:33 AM From the mobile phone | Show all posts
irish_ieka replied at 13-1-2021 08:31 AM
amboih raja thai kemain ketat suar ala2 kpop dh kenapaaaaa

Hahaha baru perasan bila ko sebut. Baju pun matching je dengan gundik tu.
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 08:37 AM From the mobile phone | Show all posts
irish_ieka replied at 13-1-2021 08:31 AM
amboih raja thai kemain ketat suar ala2 kpop dh kenapaaaaa

Pinjam gundik punya kot
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 08:39 AM | Show all posts
amboiii curi perhatian katanyerrrr...
padahal theyols buat kerja2 tu nak tunjuk humble jah pun...
memang iols follow ig si sinanat tu... dah macam berkempen
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 08:46 AM | Show all posts
hawat tak pakai baju paras dada

comel jer tgk
muka da ganas skali baju steng
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 08:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Raja thai feefeeling orang muda k. Haruslah keep up ngan gundik nya itew. Nak pulak gundik dia lepas kena ludah lucut gelaran apa semua. Kalo iols dah blah dah, pergi layan raja darusalam ke apa
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 08:50 AM | Show all posts
irish_ieka replied at 13-1-2021 08:31 AM
amboih raja thai kemain ketat suar ala2 kpop dh kenapaaaaa

status celebriti yang istimewa tetap kena maintain...
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 08:51 AM | Show all posts
tetiba teringat satu video seorang sarjana yang sapu lumpur kat sebuah rumah yg telah surut banjirnya di sebuah negeri di selatan sana

siap tepis tuan rumah sebab dah menghalang kamera
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 08:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Sineenat ni yang macam queen. Yang queen betol tak nak tolong berkempen ke?
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 08:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Gagahnya heolls pakai cam gitu mihihi
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 08:59 AM From the mobile phone | Show all posts
irish_ieka replied at 13-1-2021 08:31 AM
amboih raja thai kemain ketat suar ala2 kpop dh kenapaaaaa

Riso aku ketat ketat nanti sperm tak subo
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 09:02 AM | Show all posts
Gundik dia tu takde la lawo naw.. lawo lagi bini dia... muka gundik tu cam ala2 fake gitu.. muka cucuk2..
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 09:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Hebat gundik ni...hari tu dah kena buang..ni dapat caras semula..,.ilmu apa yg gundek ni pakai?
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 09:17 AM | Show all posts
amboiiii raja thai ni haha kemain pakai super skinny jean
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 09:18 AM | Show all posts
buragazz replied at 13-1-2021 01:02 AM
Gundik dia tu takde la lawo naw.. lawo lagi bini dia... muka gundik tu cam ala2 fake gitu.. muka cuc ...

muka mungkin tak lawa... tapi dlm kelambu mungkin hebat agaknya cuols
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 09:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka gundik ni mcm zara zya
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 09:31 AM From the mobile phone | Show all posts
KERAjaan patut blaja dgn siam cara kontrol covid
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 09:31 AM | Show all posts
royaldanish replied at 13-1-2021 09:18 AM
muka mungkin tak lawa... tapi dlm kelambu mungkin hebat agaknya cuols

Maybe kot Apam perisa tom yam dik penas dan panas... mampus aku kene potong tacang ni karang...
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 09:35 AM From the mobile phone | Show all posts
lawa body raja walau dah 60 thn lbh umur..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list