Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
2269
View
12
Reply

Fikry Ibrahim Lupakan Seketika Dunia Lakonan

[Copy link]

Author: piao       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-3-2021 03:12 PM | Show all posts |Read mode
Fikry Ibrahim Lupakan Seketika Dunia Lakonan

Pelakon Fikry Ibrahim khabarnya terpaksa melupakan seketika dunia lakonan demi menjaga ibu, Bibi Zaleha,73, yang jatuh sakit akibat diserang angin ahmar, dua hari yang lalu.

Difahamkan pelakon itu bergegas pulang ke kampung halamannya yang terletak di Jitra, Kedah dan menunda segala komitmen kerja di ibu kota.

Menurut Fikry, ibunya kini sudah berada di rumah setelah dibawa pulang ke rumah namun keadaan kesihatan Bibi masih lemah.

  


Ketika doktor maklumkan ibu sudah tidak boleh bercakap dan perlu dijaga makan dan mandinya, saya ambil keputusan untuk berada di Jitra buat sementara waktu.

Meskipun banyak tawaran kerja terpaksa ditolak ketika saat akhir, Fikry menjelaskan bahawa dia tidak punyai pilihan lain kerana hanya memikirkan keadaan ibu di rumah dan mahu bertemu dengannya secepat mungkin.

Tambahnya lagi, dia akan berada di Jitra untuk tempoh masa yang lama namun sekiranya ada tawaran kerja yang bersesuaian dia akan cuba membahagikan masa agar dapat meneruskan kelangsungan hidup bersama ibunya.

  


Ujar pelakon drama Kau Yang Pertama ini lagi, fokus utamanya kini hanyalah untuk menjaga ibu dan turut memohon doa orang ramai agar mendoakan kesihatan Bibi agar kembali sihat dan pulih seperti biasa.

Saya percaya dengan rezeki Allah. Walaupun saya terpaksa tolak beberapa tawaran drama tapi saya percaya Tuhan akan gantikan dengan perkara yang lebih besar C Fikry Ibrahim

SUMBER : Harian Metro

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 7-3-2021 04:43 PM From the mobile phone | Show all posts
anak bongsu atau anak tunggal? mak 73 anak baru 27 tahun. bagus la balik kg jaga mak, kerja boleh cari mak tiada ganti.
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 05:05 PM From the mobile phone | Show all posts
bakingsoda replied at 7-3-2021 04:43 PM
anak bongsu atau anak tunggal? mak 73 anak baru 27 tahun. bagus la balik kg jaga mak, kerja boleh ca ...

Tu sbnrnya nenek dia
Mak dia muda lg.. ada bapa lain rasanya
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 09:02 PM | Show all posts
Mudah2an niat baik FI dipermudahkan Allah swt.  dn rezekinya murah sama.
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 10:04 PM From the mobile phone | Show all posts
caca_eric replied at 7-3-2021 05:05 PM
Tu sbnrnya nenek dia
Mak dia muda lg.. ada bapa lain rasanya

Kalau nenek tu nampak logik. Tp masa dia convo mak dia ni la yg datang kan and masa ni la tau dia sedara dgn kembar suami miwaa. Fikry ni mmg nampak rapat dengan mak dia ni. Dia xpernah tunjuk family members yg lain
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 10:40 PM From the mobile phone | Show all posts
missmeornot replied at 7-3-2021 10:04 PM
Kalau nenek tu nampak logik. Tp masa dia convo mak dia ni la yg datang kan and masa ni la tau dia  ...

Pernah tengok Trek Selebriti
Ada dia tunjuk mak kandung dia.. kejap je..
Dia dok citer pasal mak(nenek) dia tu je.. nenek tu yg bela dia sejak kecik..
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 10:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga murah rezeki die dpt jaga org tua...
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 11:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Tu nenek dia yg dia pgl mak..
Dia ada adik beradik ramai jg khabarnya sbb mak dia kawen bnyk kali..
Nenek dia ni yg jaga dia selama ni..
Moga sihat sejahtera la ya bibi aka mak fikry..
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2021 11:54 PM | Show all posts
jumpa depan2 mesti hensem kan meols pon tengok trek selebriti heshe hari tu. Dia macam ada bagi clue parents duduk asing. Adik beradik yang betul 3 orang, dia anak sulung, bawah dia laki n pompuan. Nampak gaya macam rajin bekerja dan pandai cari duit.
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2021 12:56 PM | Show all posts
nenek dia ni yg jaga dia dr kecik .. so dia panggil Mak..
moga ada rezeki lain utk dia dgn niat suci dia tu ..
fikri ni ngan family baik, ngan kawan2 pun baik ..
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2021 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Best tgk Trek Selebriti dia.. selalu aku x pnh tgk pon ramcangan tu.. tp sebab hari tu ada dia.. teumrus tgk
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 07:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Menurut Fikry, ibunya kini sudah berada di rumah setelah dibawa pulang ke rumah namun keadaan kesihatan Bibi masih lemah.

Pening
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 07:47 AM From the mobile phone | Show all posts
bakingsoda replied at 7-3-2021 04:43 PM
anak bongsu atau anak tunggal? mak 73 anak baru 27 tahun. bagus la balik kg jaga mak, kerja boleh ca ...

I dok mengira dalam kepala.. masa i umur 27 pun arwah ayah dah 73.. i ols anak bongsu.. hihi..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list