Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
8728
View
64
Reply

Ezzaty Abdullah Lebih Rela Diceraikan

[Copy link]

Author: piao       Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-3-2021 12:20 AM | Show all posts |Read mode
Ezzaty Abdullah Lebih Rela Diceraikan

Pelakon Ezzaty Abdullah baru-baru ini memberitahu bahawa dia lebih rela diceraikan datipada hidup bermadu jika suaminya, pelakon Azwan Kombos mahu berkahwin lagi satu.



Dia menegaskan bahawa dia lebih rela melepaskan orang tersayang daripada berkongsi kasih dengan suaminya.

Tambah Ezzaty lagi, dia menyedari bahawa perkara tersebut dibenarkan dalam Islam namun sejujurnya dia tidak dapat menerimanya jika terjadi dalam kehidupannya.

[ig] https://www.instagram.com/p/CJtWER2l2r2/?utm_source=ig_embed[/ig]

Maaflah saya memang anti poligami. Saya tahu dalam Islam dibenarkan tapi terus terang saya tidak boleh menerimanya dalam hidup. Sebenarnya susah nak cakap sebab saya pun ada suami dan saya pun tak tahu apa akan jadi di masa depan.



Pelakon drama Rahimah Tanpa Rahim ini telah diminta untuk mengulas isu tersebut memandangkan dia kini membawa watak sebgai Fika dalam drama The Maid yang merupakan isteri ketiga kepada Jayden lakonan Norman Hakim.

  


Tapi jika Azwan (suami) mahu berkahwin lagi, saya rela diceraikan daripada hidup bermadu. Sudah tentu saya sayangkan suami saya tapi untuk hidup berpoligami tu tak sanggup. ujarnya kepada sebuah media ketika ditemu bual.

Tampil mengulas wataknya sebagai Fika dalam drama tersebut, Ezzaty mengakui bahawa ianya sangat mencabar kerana benar-benar berbeza daripada watak yang pernah dibawanya sebelum ini.

Turut membintangi drama The Maid selain Ezzaty adalah beberapa pelakon hebat seperti Norman Hakim, Mira Filzah, Sherry Al Hadad, Eina Azman dan ramai lagi.

SUMBER : Astro Gempak

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 9-3-2021 12:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Mana maunya si Kombos tu ceraikan kau. Sah2 dia bewak. Rugilah dia kalau dia ceraikan kau.
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 01:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Carcosa replied at 9-3-2021 12:28 AM
Mana maunya si Kombos tu ceraikan kau. Sah2 dia bewak. Rugilah dia kalau dia ceraikan kau.

Setujuuuuuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 01:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Ooooo kombos tu bewak eh
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 02:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Carcosa replied at 9-3-2021 12:28 AM
Mana maunya si Kombos tu ceraikan kau. Sah2 dia bewak. Rugilah dia kalau dia ceraikan kau.

Setepek kena..kekeke~
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 03:20 AM From the mobile phone | Show all posts
LadyCarefree replied at 9-3-2021 01:46 AM
Ooooo kombos tu bewak eh

x silap dulu nad zainal reject azwan tu sebab bewak.
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 03:21 AM | Show all posts
Husben kau bertuahhh sgt dpt kau dek
You're out of his league gitohh

kalu jantan ni carik lain, aku xtau nk kate ape
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 03:52 AM | Show all posts
La bewak ke lakinya. Memang combo betul, bewak serta belengas kalau tengok dari gambar tu
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 04:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Carcosa replied at 9-3-2021 12:28 AM
Mana maunya si Kombos tu ceraikan kau. Sah2 dia bewak. Rugilah dia kalau dia ceraikan kau.

Mungkin dpt yg lagi kaya ke
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 05:56 AM From the mobile phone | Show all posts
So nak doakan apa ni? Semoga bercerai?
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 07:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka dia sgt sweet.Knp la Azwan Kombos pilihannya.Hmmmm...
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 07:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni tk menyabar eh nak berlaki. Dia kalu tunggu lama sikit sure dpt laki yg helok lagi. Lawa kot Ezzatu ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 08:00 AM | Show all posts
realitinya memana bini pun tak rela dimadukan..
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 09:15 AM | Show all posts
Kalau bewak nak tambah cawangan elok la humban je dari dalam hidup ko.
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 09:17 AM | Show all posts
Dia ni manis.. belakon pun menjadi..


dilihat seperti ber education tinggi..


bagi aku dia bole dpt lagi better... lolzz
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 09:30 AM | Show all posts
ezzaty ni sweet n kalau digilap lagi boleh pergi setaraf nad zainal
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 09:31 AM From the mobile phone | Show all posts
haifawehbe: x silap dulu nad zainal reject azwan tu sebab bewak.

Abis tu,laki nad jenal sekarang retis ke ceo megah holding?
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 09:35 AM | Show all posts
lattehazelnut replied at 9-3-2021 04:05 AM
Mungkin dpt yg lagi kaya ke

dapat jutawan kosmetik kewww kan..
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 09:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau betul laki dia tu biawak, nasib lah..
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2021 09:37 AM | Show all posts
zaraaqilah replied at 9-3-2021 09:30 AM
ezzaty ni sweet n kalau digilap lagi boleh pergi setaraf nad zainal

ya..rupa cantik..iols suke tgk gigi dia masa dia senyum...
acting pun bagus..tak kayu..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list