Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
6910
View
104
Reply

Gadis Muda Rela Ganti Ibu Jadi Isteri Lelaki Berusia 58 Tahun

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-4-2021 02:05 PM | Show all posts |Read mode
Siapa sangka jodoh seorang gadis dikenali sebagai Ira Fazilah berusia 19 tahun dengan seorang warga emas dikenali sebagai Bora yang berusia 58 tahun.


Menerusi laporan Suara Sulsel, pasangan pengantin mengenakan pakaian tradisional adat Bugis berwarna putih dalam majlis pernikahan dilangsungkan di daerah dataran tinggi di Pergunungan Bontocani.




Kredit foto: Bukamata News




Jelas Bana Ishak iaitu ketua kampung di situ, perkahwinan berkenaan berlangsung atas dasar suka sama suka tanpa ada sebarang paksaan.


Difahamkan, sebelum berkahwin dengan gadis muda itu, pengantin lelaki pernah melamar wanita yang kini  menjadi ibu mentuanya sendiri.


Namun, lamaran tersebut ditolak dan sebagai ganti, anaknya ditawarkan untuk menjadi isteri kepada lelaki itu.




Kredit foto: Bukamata News




Katanya, anaknya ketika itu sama sekali tidak menolak dan menerimanya dengan hati terbuka.


Bercerita lebih lanjut, Ira Fazilah merupakan seorang anak yatim dan tinggal bersama tiga adik-beradik lain.




Sumber: OHBulan

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 8-4-2021 02:06 PM | Show all posts
fresh meat...
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Ira Fazilah berusia 19 tahun dengan seorang warga emas dikenali sebagai Bora yang berusia 58 tahun.

Serious umur 58 tahun??

Aku tgk gambar mcm 80 tahun saja
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Klu mcmni la mekap nya iolss rela pakai bedak pureen jah dr hasil mcm ni.
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 02:23 PM | Show all posts
Iye2 lah tu atas dasar suka sama suka.
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
halahhh geliiii {:dot {:dot
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 02:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Amboi...make up ngko dik....muka je putih....tangan gelap....
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 02:27 PM | Show all posts
beza siak kaler tgn ngn muka
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahaha mereng jap aku....kaya kah lelaki ini...tua gila...dahla x hensem
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 02:50 PM | Show all posts
kejamnya mak ko, menantu dah rupa king tut versi bernyawa, tak laku sgt ke anak tu?
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 02:53 PM | Show all posts
ngeri sungguh mekap pengantin...mcm antu
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 02:54 PM | Show all posts
Maknya sendiri pun entah2 x sanggup dgn atok ni..ank pulak sudi menerima tanpa  paksaan
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Knp mak dia xnak kawin dgn pakcik tua ni?
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 8-4-2021 02:23 PM
Ira Fazilah berusia 19 tahun dengan seorang warga emas dikenali sebagai Bora yang berusia 58 tahun.
...

Hahahaha bongok la....
I pon same gak pikir mcm tu
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:01 PM | Show all posts
pejam mata jer lah time beromen nanti........
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:03 PM | Show all posts
sarah82 replied at 8-4-2021 02:23 PM
Ira Fazilah berusia 19 tahun dengan seorang warga emas dikenali sebagai Bora yang berusia 58 tahun.
...

kan...ayah aku 72 pn muda lg dari ni.. hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:04 PM | Show all posts
tapi mata iols tertarik ngn emas2 tu.. plastik ke? hihihi
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
awat laki dia cam kertu sgt..bkn umo 50 an ni..sbb ayah i yg 50 an nmpak muda lg
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
belacan_gurl replied at 8-4-2021 02:29 PM
Hahahahaha mereng jap aku....kaya kah lelaki ini...tua gila...dahla x hensem

kalau kaya uols nk ker ?
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 03:17 PM From the mobile phone | Show all posts
org bugis nie lawa2 banyak kt sabah diaorg
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list