Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
4585
View
38
Reply

Eizlan Yusof selamat timang anak keempat

[Copy link]

Author: ashilalat    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-4-2021 05:57 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode

Eizlan Yusof selamat timang anak keempat
13 April 2021

PETALING JAYA – Tanggal 1 Ramadan tahun inu cukup bermakna buat pelakon Datuk Eizlan Yusof apabila isterinya, Natasha Rosa Boudville selamat melahirkan anak pertama mereka beberapa jam lalu.

Berita gembira tersebut dikongsikan sendiri oleh Eizlan, 50, menerusi Instagramnya sebentar tadi.

Eizlan memuat naik sebuah video pendek memperlihatkan gelagatnya mendukung bayi yang dilahirkan isterinya sambil tersenyum bahagia.

Pada ruangan kapsyen, pelakon itu memberitahu bahawa isteri dan bayi perempuan mereka yang digelar Baby ZR berada dalam keadaan baik.

“Alhamdulillah Yayang dan Baby ZR berada dalam keadaan baik. Terima kasih atas doa dan ingatan yang baik buat keluarga kami,” tulisnya.

Eizlan juga mendedahkan, baju yang dipakainya dalam video berkenaan akan menjadi kenangan paling berharga buat dirinya kerana dia menyambut kelahiran ketiga-tiga anaknya hasil perkahwinan terdahulu dengan pakaian yang sama.

“Baju ini akan jadi kenangan kerana empat anak saya disambut bersama dengannya,” katanya lagi.

Isteri Eizlan selamat melahirkan bayi sulung hasil perkahwinan mereka di Hospital Umra, Shah Alam.

Perkongsian tersebut dihujani ucapan tahniah daripada rakan selebriti dan peminat yang berkongsi kegembiraan atas kelahiran orang baharu dalam hidup Eizlan dan isteri.

Eizlan dan Natasha mendirikan rumah tangga pada 12 Disember 2019. – K! ONLINE

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 14-4-2021 05:58 AM From the mobile phone | Show all posts
tahniahh ahhh... pgkat atuk2 pun timang anak lg
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 06:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Uuuu.... congrats...tp dh 50. Moga tok lan dpnjgkn usia dpt tgk ank mbesar.
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 06:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah...
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 06:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah. Eizlan 50, tok jamal lagi lah, usia emas dapat anak lagi
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 07:12 AM From the mobile phone | Show all posts
doubleA replied at 14-4-2021 06:31 AM
Tahniah. Eizlan 50, tok jamal lagi lah, usia emas dapat anak lagi

Geng2 Tok K....
Nanti kumpulkan anak2 retis yg apak nya tua bangka. Hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 07:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah..tunggu gambar anaknya..eh gambar baju historical takde kah???
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 09:08 AM | Show all posts
Patutlah kak sorang lagi tu sebut2 kot dapat anak lagi ahahaa

Tahniah Eizlan dan isteri. Antara pelakon yang tak dimamah usia.
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 09:11 AM | Show all posts
Muka heols herlok. Waktu muda2 lagi lah...pompuan pun x teragak2.  
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 09:17 AM From the mobile phone | Show all posts
BicaraHatiku replied at 14-4-2021 09:11 AM
Muka heols herlok. Waktu muda2 lagi lah...pompuan pun x teragak2.

Sungguhlah, anak2 pun comel2 semua.
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 09:29 AM From the mobile phone | Show all posts
kuchenta_81: Patutlah kak sorang lagi tu sebut2 kot dapat anak lagi ahahaa Tahniah Eizlan dan isteri. Antara pelakon yang tak dimamah usia.

Uisshhh ini hat lelaki tak ape 50 ke 90 ke sebab bukan dia lahirkan. Yang kak tu 51 dah. Menopause dah kut. Yihh sgt.
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 09:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Congrats EY & wifey
Btw. Sebaya rupanya EY dgn ZJ.
Duluuuuu nmpk mcm mak n anak.
Pastu up skit nmpk mcm kakak n adik.

Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 10:03 AM | Show all posts
MatDeghem replied at 14-4-2021 08:12 AM
Geng2 Tok K....
Nanti kumpulkan anak2 retis yg apak nya tua bangka. Hehehe



Agak2 tokram sempat masuk list geng atok bangka dapat anak tak?



Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 10:04 AM | Show all posts
bluebutter replied at 14-4-2021 10:29 AM
Uisshhh ini hat lelaki tak ape 50 ke 90 ke sebab bukan dia lahirkan. Yang kak tu 51 dah. Menopause ...

Daripada timang anak, baik la seronok timang cucu jer umur dah senja gitu..
seriau bila pompuan yg dah berumur nak mengandung, beranak lagi.
tinggi risiko uiii.....


Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 10:14 AM | Show all posts
Zeatyisaac replied at 14-4-2021 09:17 AM
Sungguhlah, anak2 pun comel2 semua.

Putih.. bersih wangi ye heols... piyu pun kalah
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 10:29 AM | Show all posts
tahniah tuk
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 12:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah               
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 12:53 PM | Show all posts
Congrats!!!
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 01:24 PM | Show all posts
Tahniah masih bergetar!
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2021 01:46 PM | Show all posts
tahniah. bestnya ada baby.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list