Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
7988
View
56
Reply

Nourul Depp Nafi Pindah Luar Negara Kerana Merajuk..

[Copy link]

Author: Raline       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-4-2021 02:40 PM | Show all posts |Read mode
Nourul Depp Nafi Pindah Luar Negara Kerana Merajuk..



Penyanyi Nourul Depp mengakui dia sudah lama merancang untuk berhijrah ke luar negara bersama suami dan anak-anaknya.

  


Difahamkan, Nourul juga kini sedang menguruskan hal-hal berkaitan perpindahannya ke luar negara yang dijangka akan selesai dalam masa terdekat.

Malah, ibu kepada empat orang anak ini turut berkongsikan perjalanan serta momen-momen menguruskan perkara tersebut menerusi hantaran kemaskini di laman Instagramnya.

Dia yang ditemui media baru-baru ini tampil menjelaskan bahawa perancangan mengenai perpindahan ke luar negara itu sebenarnya tertunda gara-gara pandemik yang melanda seluruh dunia.


Ujar Nourul lagi, dia gemar meneroka perkara baru di negara asing.

  



Kami mula terfikir (hal berpindah ke luar neagra) sejak tahun 2007 lagi) mungkin sekarang tiba masa yang sesuai, negara yang kami ingin pindah ini juga sudah menerima orang masuk dengan syarat yang ditetapkan. Suami saya pun sedang uruskan segala proses untuk ke negara itu, setakat ini semuanya baik-baik saja.

Meskipun begitu, Nourul masih belum mahu mendedahkan mengenai negara yang bakal menjadi destinasinya itu kepada umum namun memberi hint yang ianya masih dalam benua Asia.

  


Ditanyakan adakah perpindahan tersebut turut didorong oleh sebab merajuk dengan industri atau mana-mana individu, Nourul menafikan dakwaan terbabit dan menyerahkan segalanya kepada Allah S.W.T.

Saya pindah ke luar negara bukan sebab merajuk dengan mana-mana pihak, saya bersedia, perniagaan pun boleh dilakukan secara online di sana. Saya dah tak ada ibu bapa, anggota keluarga lain okay sahaja cuma mungkin sedih sebab jarang berjumpa nanti. C Nourul Depp

SUMBER : Astro Gempak

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 15-4-2021 03:20 PM | Show all posts
Alhamdulillah.... xde apa2 sumbangan meroyan shj. Au revoir!
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 05:02 PM | Show all posts
punya la sendu sampai takde sapa pun peduli nak komen..
bye
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Pindah kat jepon ka?
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak pindah mana laaa hai so anak dia tu cemana? Ayu tu ikut sekali ke?

Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 05:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Acik selalu juga ke luar negara sebelum pandemik. Acik tak boleh tinggal lama. Teringat makanan malaysia tu lebih drpd tringat family lagi hahaha dah la tandas xda air mcm negara muslim. Nk kencing berak susah. Org mcm acik mmg xtringin nk dok luar negara.. Xrasi kata org
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 05:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Take care...xpelah berhijrah tu elok..semoga dapat apa yg dihajati.. InsyaAllah
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Elok la tu..kt sini pun dh sendu ..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 06:14 PM | Show all posts
Pindah ja la
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 06:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Selamat berpindah
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Kisah ke? Jangan cakap je, sebab rasa dah bertahun dengar niat tu
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau tak pindah ke luar negara pon. Apa produk seni dia?

Keluar cerita/berita pon bukan pasal produk seni
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 06:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Selalu gak dia up workout la, masak healthy la. Bukan fllw tp dok lalu lalang tertgk la kan. Cuma musykil aku tgk dia besar je tak kecik2 pun
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 06:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok bai... Smoga kaya raya di negara org..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 06:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak kurus2 pun dia dok ajak minum herbalife
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 06:54 PM | Show all posts
pindah OZ ke...mantap nourul....sore sedap
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
harisbee replied at 15-4-2021 06:54 PM
pindah OZ ke...mantap nourul....sore sedap

Katanya benua lg so aussie mcm bukan kut
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 08:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Dubai lah tu kan??
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 08:57 PM From the mobile phone | Show all posts
anak dia dah habis belajar ke, tgk ada je kat sini tak balik campus lg, ke masih online class? seksi oo pergi beli groceries hotpants aje, pak tak marah ke
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2021 09:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Ohh gud luck lah. Ada rezeki pg merantau negara orang pergilah. Tak semua orang dapat.
Aku teringin belajar or kerja or paling tidak.follow husband ke. Beranak kan sorg kt oversea nak rasa suasana hospital plakkk. Tapi takda rezeki duduk. Just melancong je..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list