Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
11724
View
80
Reply

Memanjang Ada Dalam Rumah- Elisya Sandha Dituduh Tinggal Sebumbung Dengan Sheila Rusly Sekeluarga

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 19-4-2021 04:35 PM | Show all posts |Read mode
Ada pihak mendakwa bakal menantu Sheila Rusly, Elisya Sandha sebenarnya dah tinggal sebumbung dengan keluarganya.


Mana tidaknya, Elisya sering kelihatan berada di rumahhnya pada malam hari.


Namun tampil menafikan perkara terbabit, Sheila memberi amaran kepda netizen supaya tidak menabur fitnah sesuka hati.


Tambah pelakon ini, Elisya adalah seorang wanita yang tahu menjaga batas pergaulan dan air muka kedua orang tuanya.


Foto: IG




???Ada pula yang tanya pasal gosip dia belum kahwin tapi dah duduk sini ke? Hello???dia belum duduk sini lagi. Disebabkan dia ada di sini di malam hari, korang menabur fitnah kata dia tinggal di sini.


???Jangan fitnah, berdosa. Dia masih ada mak bapak yang perlu dijaga nama, air muka dan tidak boleh menconteng arang. Dia tahu tatatertib dirinya sendiri,??? katanya melalui Instagram.


  



Tambah Sheila dia lebih suka Elisya habiskan masa bersamanya belajar masak daripada hanya melepak.


Selain itu dia juga boleh memantau apa yang dilakukan oleh anak dan bakal menantunya itu.


  



???Daripada dia pergi melepak tak tentu arah, lebih baik dia pergi rumah mak mertua dia dan belajar masak.


???Kedua-dua mereka ada dekat depan mata sis. Kalau dikatakan mereka cuba melakukan segala perkara-perkara yang tidak diingini, kaki sis sampai dulu.


???Jadi, jangan tabur fitnah dekat menantu kita. Tak baik." -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 19-4-2021 04:38 PM | Show all posts
apa keje si anak shiela ni?
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts
kerja dgn production makpak tk silap
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 04:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Kakak dia zaman mendonia lebih hebat lagikk huhu.
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 04:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Nikah kan je lah terus. Dr duduk camni
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 04:48 PM | Show all posts
jaga batas pergaulan jaga air muka mak pak la sangat..
kalau dah menebeng kat rumah laki sampai ke malam, celah mana jaga tatatertib tu..
belum kawin dah kena arah belajar masak itu ini..
selamat mengadap kerenah pil je la dek..
janji berlaki..
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 04:50 PM | Show all posts
alahai...mcm bakal terkongkong dgn cyst ja hang ni elisya oiii huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 04:55 PM From the mobile phone | Show all posts
applecomel replied at 19-4-2021 04:50 PM
alahai...mcm bakal terkongkong dgn cyst ja hang ni elisya oiii huhuhu

Berani ke nk lawan dgn mak elisya ni yg juga terkenal dgn mulut hangsuang jgj
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 05:04 PM | Show all posts
ada bilik khas x??
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 05:05 PM | Show all posts
dulu kan janna hari hari kat rumah sis..

siap ada bilik sendiri..

skrg elisya laaa ganti tempat janna..

jangan gado sudah laaa..
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Cyst sayang elisya macam sayang janna nick tak dulu?
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 05:34 PM From the mobile phone | Show all posts
apesal dulu dia  favor sgt janna nick?
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 05:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by sfrnna at 19-4-2021 05:51 PM

Kawin jela senang, x da orang biasing Dan x manis dipandang jiran2 melayu. Btw, Biasa la orang kaya ada la special bilik tok tetamu (nak bersangka baik). Meols rasa yang dok umah banglo besar2 tu mesti selalu bawak keluar masuk gf/bf dlm rumah, masak2, makan2.
.
Meols igt yg selalu kena pandang serong ni kalau dok rumah teres 900sq ft, 3bilik, 1bilik air jah. Jap je kena ketuk dgn religious police.
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 06:04 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau mak aku, mau kena cubit dah aku kalau hari2 bertandang rumah lelaki
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 06:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak malu ke sejenis manusia suka menebeng ni? Dah le perempuan. Nikah je la cepat. Macam2 boleh buat.
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Aiyo sis.jaga air muka apa kalau mlm2 masih dkt rumah tunang
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 06:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Scary dpt mil mcm ni. Awal2 lagi dah kena ikot itu ini. All the best ye
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Untung la anak cyst... mak pak setupkan business utk anak pastu pomot lagi. Kiranya anak cyst kembang majukan business yg cyst buat utk anak2
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
prettyuglybabe: jaga batas pergaulan jaga air muka mak pak la sangat..kalau dah menebeng kat rumah laki sampai ke malam, celah mana jaga tatatertib tu..belum kawin da ...

Mungkin dia solat berjemaah,macam sepasang retis yang baru kawin tu.
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2021 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
wanokakaka replied at 19-4-2021 04:38 PM
apa keje si anak shiela ni?

kerja balik tabir company mak pak dia lah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list