Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
15253
View
148
Reply

PU Amin dikecam netizen kerana gambar bersama influencer yang seksi tular

[Copy link]

Author: sfrnna    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 21-4-2021 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
edoraixora replied at 20-4-2021 03:55 PM
teruk nya minah ni berpakaian
tengok pic2 di ig dia, ni kira sopanlah pakaian dia
dia nih ada yg  ...

Kan sebab beli birkin ori kelly ori
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 21-4-2021 05:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Astaga tgk ig dia.....
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2021 08:50 AM | Show all posts
royaldanish replied at 21-4-2021 01:41 PM
Dh duduk kl cuols haha takde lagi status bossbabe duk london nun...
Ada forumer tepek gambar late ...

dah xde medsoc eh
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2021 10:00 AM | Show all posts

yilekkkkkk
haha tak tau la pulak kalau ada pakai ig yg lain
ramai org cari sheols now sebab hutang
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2021 10:16 AM | Show all posts
mendeluk replied at 21-4-2021 03:35 PM
Iols scroll gambar dia , tengok rumah dia mcam duduk rumah kampung2 mcamtu. Tapi kalau tengok hist ...

kesian kan... org mcam tu.  org kg macam kita rupanya . Tu kejutan budaya tu...
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2021 03:22 PM | Show all posts
bg kau aku bergambar tak salah sbb dia pegi untuk baca doa..
tp bila bergambar sengih sengih tu sesuatu sangat
lelaki muslim sejati bila tengok perempuan menundukkan pandangan
dan juga sesuatu perkara yang Allah tk suka..kita tegur..tk mampu tegur
dengan lisan, tequr dlm hati
tapi kalau dah sengih macam ni aku bersangka PU ni mmg redho majlis laro mcm tu
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2021 01:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Sampai jadi bahan berita news portal India & Bangladesh
Mendonia kaw
Screenshot_2021-04-23-01-24-29-000.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2021 01:36 AM From the mobile phone | Show all posts
MarryPottet replied at 23-4-2021 01:33 AM
Sampai jadi bahan berita news portal India & Bangladesh
Mendonia kaw

Ininyg si nad tu nak.. publisiti.. murehenn
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2021 06:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Marketing murahan.
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2021 03:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg pinggang die kecik mcm tu ke? body die mengingatkan iols pd abg sajat
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list