Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
2875
View
14
Reply

Wany Hasrita Miliki Wajah ‘Copy Paste’ Ayahnya Pun Jadi Bualan

[Copy link]

Author: piao       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-4-2021 11:35 AM | Show all posts |Read mode
Wany Hasrita Miliki Wajah ‘Copy Paste’ Ayahnya

Sudah menjadi kebiasaan, ini adalah antara kata-kata yang sering meniti dari bibir saudara-mara atau rakan taulan sebaik sahaja melihat wajah anak perempuan yang lebih persis dengan ayahnya.

Sempena menyambut ulangtahun kelahiran bapa, penyanyi Wany Hasrita telah memuat naik gambar mesra mereka berdua berserta ucapan dan doa buat ayahnya di laman Instagram miliknya.



caption:

“Happy belated birthday ayah. Semoga diberikan kesihatan yg baik & bahagia dunia akhirat. Sayang ayah. ”

Perkongsian gambar bersama bapanya ini telah berjaya meraih tumpuan ramai kerana hampir keseluruhan wajah yang dimilikinya ini seakan-akan ayahnya sehingga ada yang mengatakan seperti ‘kembar’.

“hahaha ish sebijik! Tu sebab umur dah 55 tahun kalau 25 tahun mesti lagi macam kembar!”

Jika meninjau gambar-gambar hantaran di ruangan profil Instagram miliknya, Wany Hasrita sebenarnya lebih gemar untuk berkongsikan mengenai kerjayanya berbanding hal peribadi.

Mengetahui bahawa penyanyi ini dibesarkan bersama ibunya setelah ibu dan ayah Wany sudah lama berpisah, melihat kemesraan antara Wany dan ayahnya ini menujukkan beliau sememangnya memiliki sifat yang manja.



Beliau yang dahulunya dikategorikan sebagai penyanyi Budak Baru Nak Up (BBNU), Wany Hasrita kini semakin bersinar setelah merangkul tempat ketiga pada Anugerah Juara Lagu ke-35 (AJL35) dan secara tidak langsung telah berjaya melonjakkan lagi nama dan karier Wany Hasrita sebagai anak seni baharu yang semakin dikenali ramai.

Selain memiliki hidung yang mancung serta perwatakan yang manis, Wany Hasrita sering meriah pujian dalam cara pemakaiannya yang sangat tertib dan sopan.



Rata-rata peminat Wany Hasrita juga mengucapkan ucapan hari lahir kepada ‘ayah Kany’ serta mendoakan agar kesihatan ayahnya ini berpanjangan dan sentiasa dilindungi.

Penyanyi ini turut menzahirkan rasa kesyukuran di atas kurniakan seorang bapa yang dimilikinya ini, serta memohon doa dari peminatnya buat ayah kesayangannya itu.




Wah! Best nya muka ayah dan anak perempuan sama ni, orang tua-tua cakap rumahtangga sejuk.

Apa-apa pun selamat hari jadi ayah Wany, semoga cepat-cepat terima menantu ya.

Ditulis Oleh: Puteri Haideera Zuraidi

Sumber: Instagram Wany Hasrita
Read More : https://www.hotfm.com.my/hotsele ... copy-paste-ayahnya/


Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 20-4-2021 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Bapak dia polis kew
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 05:05 PM From the mobile phone | Show all posts
msdummy.2018 replied at 20-4-2021 01:49 PM
Bapak dia polis kew

Mungkin kot.. dua baju yg bapak dia pakai tu logo Maktab Polis Diraja Malaysia KL.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
fadz84 replied at 20-4-2021 05:05 PM
Mungkin kot.. dua baju yg bapak dia pakai tu logo Maktab Polis Diraja Malaysia KL.

Ok..so dia bukan lah kes mcm najwa fesbuk tuh ek..ok2
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 06:39 PM From the mobile phone | Show all posts
msdummy.2018 replied at 20-4-2021 05:06 PM
Ok..so dia bukan lah kes mcm najwa fesbuk tuh ek..ok2

Najwa fesbuk kes dia ckp anak derhaka tu ke? Tu apaknye cikgu kan.. Akhirnya dah berbaik
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 11:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Xkan laa dia nak muka mcm najib atau tunM plak. Nama lagi bapak .ofkos laa similar..xde benda lain netz nak komen ke?kehabisan dan ketandusan idea?
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2021 11:56 PM From the mobile phone | Show all posts
La... Jadi bualan kat ig wani barista ni je kot. Bukan jadi bualan kat ig erra fazira pulak. Adeii
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 12:22 AM From the mobile phone | Show all posts
tetak tgk ayah wany ni ada sipi2 iras suami fasha sandha skg ni.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 02:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Anamia replied at 20-4-2021 06:39 PM
Najwa fesbuk kes dia ckp anak derhaka tu ke? Tu apaknye cikgu kan.. Akhirnya dah berbaik

Kes apa pulak ni? Najwa yg main gitar dlm kereta tu ke?
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 07:52 AM | Show all posts
aammyy replied at 21-4-2021 02:05 AM
Kes apa pulak ni? Najwa yg main gitar dlm kereta tu ke?


Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 07:53 AM | Show all posts
aammyy replied at 21-4-2021 02:05 AM
Kes apa pulak ni? Najwa yg main gitar dlm kereta tu ke?


Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 07:54 AM | Show all posts
aammyy replied at 21-4-2021 02:05 AM
Kes apa pulak ni? Najwa yg main gitar dlm kereta tu ke?


Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 10:23 AM From the mobile phone | Show all posts
user.name replied at 21-4-2021 07:54 AM

Wow. Terima kasih suap.
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 10:33 AM | Show all posts
sebijik bapaknya…
tp klu bergambar ngan Emak nyer pun sama jugak
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2021 10:54 AM | Show all posts
da apak dia, ape nak heran. lainla muka sebijik mcm apak jiran dia.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list