Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
12810
View
177
Reply

Pelajar Perempuan Tingkatan 1 Terlantar Tak Boleh Bergerak Dibantai 2 Pelajar Lain

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-5-2021 08:50 AM | Show all posts |Read mode
Hanya kerana salah faham, pelajar perempuan Tingkatan 1 dibantai separuh mati oleh dua pelajar perempuan lain di Bukit Beruntung, Rawang sekitar jam 3 petang pada Selasa lalu.




Kredit foto: FB PPIM




Facebook Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) memaklumkan, susulan kejadian mangsa terlantar lemah di kawasan perkarangan sekolah sebelum dibawa ke Hospital Selayang bagi mendapatkan rawatan susulan.


Difahamkan, pelajar terbabit kini tidak mampu bergerak dan mengalami kesukaran untuk berjalan.




Kredit foto: FB PPIM




Laporan mengenai kejadian dibuat, namun keluarga mangsa masih menunggu tindakan pihak berkuasa terhadap dua suspek terbabit.

???Kes ini melibatkan jenayah buli terhadap anak saya. Anak saya dipijak dan dipukul, tak akan tiada sebarang tindakan segera yang boleh diambil???? soal ibu mangsa.







Di ruangan komen, rata-rata warga maya berharap pelaku dikenakan hukuman setimpal di atas perbuatan mereka.




Kredit foto: FB PPIM




Apa sajalah salah faham yang berlaku hingga begitu sekali pelajar itu dikerjakan? - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 12-5-2021 09:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Anak iblis yg dah biasa hati kering bantai orang sampai separuh mati atau mcm kes upnm tu sampai mati mmg sentiasa berisiko utk bantai/bunuh anak org lagi. Patut kena hukuman paling berat jadi pengajaran. Visitor jiran aku semalam pun umur baru 7 tahun tapi dah perangai serupa anak iblis ulang alik ke rumah aku semata2 nak ejek2 anak aku. Pelik perangai anak2 iblis ni. Habis puasa aku.
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 09:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Report polis je biar jd banduan. Kurang ajar betul eh nak jd gangster taik kucing. Bulan2 puasa ni, perempuan pulak tu. Menyampah tengok kaki pukul kaki gaduh. Ingat bagus ke org pandang org tengok? Lagi org benci adalah dgn pembuli2 ni. Semoga doa org di pukul ni makbul supaya pemukul & pembuli dpt balasan buruk dunia akhirat
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 09:13 AM | Show all posts
rebut jantan je dikk
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 09:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalo dah takleh selesai dlm sekolah..moh kita bwk ke balai la ..bior dithn bdk2 garit tu
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 09:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Gengster cemana pun, masuk lokap kompom nangis jua. Apa lagik jika dibuli emosi oleh habam hakak pulis.
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 09:23 AM From the mobile phone | Show all posts
comel budak ni. kes dengki ke apa
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 09:36 AM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 12-5-2021 09:16 AM
Gengster cemana pun, masuk lokap kompom nangis jua. Apa lagik jika dibuli emosi oleh habam hakak pul ...

Biasa laaa betina2 kat selangor ni ramai perangai macam sial... .. mak bapak tak reti nak ajar dan didik... tu yg jadi liar semacam
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 09:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Saman lah!
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 09:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Ting.1 kut..kecik lagi..geram aku kecik2 perangai gengster..budak pprt ka
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 09:47 AM | Show all posts
kt satu lagi report ckp budak cantik ni ejek mengejek.. yg kt sini ckp salah faham..

apa2 pn comel budak ni. ramai syg dia..hihi
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Yahooodi ke yang pukul? Kalau eslamiyyah talkan la jahat. Dah la bulan remdab siatan dikurung ketat. Saya yakin yahooodi pukul heshe.
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 09:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Kan ke time covid sop sekolah ketat. Budak mana boleh suka2 jln2 ramai2 semua. Cikgu pun byk tunggu kat area sekolah. Mcm mn boleh terlepas kes ni...get well soon ye dik..n doa org yg dizalimi n dianiayai ni cepat dimakbulkan....
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 09:56 AM From the mobile phone | Show all posts
pxlbb replied at 12-5-2021 09:02 AM
Anak iblis yg dah biasa hati kering bantai orang sampai separuh mati atau mcm kes upnm tu sampai mat ...

kan, apa.la.makpak babi ajar anak2 mcm tu, pastu bwk ke sekolah, ajar bdk.lain plak, xyah membuak la oii klu x reti didik anak...
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 10:11 AM | Show all posts
kesian bdk ni kena pukul teruk2... bole ye bergaduh mcm tu di kwsn sekolah... smpi lembik bdk tu...
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 10:18 AM | Show all posts
famri7 replied at 12-5-2021 09:48 AM
Yahooodi ke yang pukul? Kalau eslamiyyah talkan la jahat. Dah la bulan remdab siatan dikurung ketat. ...

tak lah sis..yg tukang pukul tu dedua berkerudung tutup aurat islamiyyah
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 10:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Saman mak pak budak budak tu sampai dorang kena gadai apa benda ada..

Biar merempat tepi jalan sekalipun.. No simpati..
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 10:29 AM | Show all posts
selamat menghuni Henry Gurney ye adik2....
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 10:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku tunggu kisah dari dua pihak...baru boleh komen mencarut.
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 10:34 AM From the mobile phone | Show all posts
nsib baik bkn kelantan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list