Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
15768
View
114
Reply

Mirip laki JAHLOP rentas ke BRUNEI?

[Copy link]

Author: piao       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-5-2021 09:05 PM | Show all posts |Read mode
Edited by piao at 18-5-2021 07:29 PM


Copy Ori Gred AAA                Ori (Authentic)




Baru-baru ini kecoh isu pasangan kayangaan yang merentas negeri hanya gara-gara ingin membeli karpet raya, tidak reda lagi kisah perkahwinan pasangan ini yang juga disiasat polis kerana tidak mengikut SOP.


Namun sebuah gambar yang telah tular dikongsikan oleh DM @mahdinihms di turut tersebar dilaman sosial ketika ini. Kononnya seorang lelaki ini mempunyai iras-iras yang dikatakan mirip Pu Riz.



JOM kita lihat persamaan dia dimana.

Original
  





Copy Ori




Sumber: Ohmymedia
-Piao

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 14-5-2021 09:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Nangis jah tengok
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 09:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka dia macam Abam yomi ex boifren kuin

@royaldanish
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 09:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaha awat rentung
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 09:25 PM | Show all posts
hahhaha yang ni kelakau
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 09:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahah..sama
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 09:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok..yg ni mmg kelakar
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Sama weh
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 09:33 PM From the mobile phone | Show all posts
hahahahahhahahahahahhahacincauuuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 09:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Kat IG siapa weyh tag la lopak muawahahahaawaawaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 09:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha versi lain
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Alamak trgelakkk..sori puris
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 09:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Versi rentung...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-5-2021 10:00 PM | Show all posts

tersedak lemang
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 10:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Mirip dgn abangla je lah mampu. Hahahhaha
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 10:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Sengih pun sama
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 10:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Sampai hati tau
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 10:03 PM | Show all posts
Dah memang dari rumpun yang sama, redho je lah..
Tapi memang sebijik, cuma edisi rentung
Berbulu lebat jugak kahhh...
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 10:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Baca tajuk meruap rasa nak carutkan...
Sekali versi rentung daaa
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 10:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan mirip tapi memang ramai klon laki di negara2 hebat mahsyur terkenal aset ratusan juta seperti Bangladesh, Rakhine, Sri Lanka, Karachi, Rajasthan, Kerala, Uttar Pradesh dan sedikit penampakan rare di Somalia dan Nigeria. Mungkin adik beradik kot.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list