Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
15571
View
227
Reply

All Together Now Malaysia!

[Copy link]

Author: xanderz    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 12-6-2021 04:10 PM From the mobile phone | Show all posts
dh kena panggil polis dah sekor2.. rasainnn lohhhh
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2021 01:32 PM | Show all posts
sleepandream replied at 9-6-2021 01:10 PM
kekdahnye dafi ada dikalangan juri 50 orang tu... kowser iols tak tengok...
patutla syed saddiq ber ...

kekdahnya meols pon tak perasan kewujudan retis internesel Dafi kat situ sebab kamera asik fokus kat ac dan sebelah2 dia sajork. Azira DeFam yang kat hujung kiri pon kamera fokus sekali je agaknya.
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2021 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
so tak de eh atnm malam ni? was looking forward to ep2. Ah well.. layan movie je lah malam ni..
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2021 09:02 PM | Show all posts
sedeyh takda malam ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2021 08:45 AM | Show all posts
mzzenma replied at 13-6-2021 04:32 PM
so tak de eh atnm malam ni? was looking forward to ep2. Ah well.. layan movie je lah malam ni..

Bola UEFA Euro kan ada..

Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2021 09:31 AM From the mobile phone | Show all posts
hayrin86 replied at 14-6-2021 08:45 AM
Bola UEFA Euro kan ada..

Dah lama tak layan bola. Layan wrestling je sekarang huhuh
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2021 07:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Better astrok buat the masked singer season 2..itu lagi ok...penonton dirumah pun boleh masuk pertandingan teka sapa penyanyi tu...Ada la juga interaksi dgn penonton dirumah dikala pkpkpkpkp nihjj...takdela bosangg sgt
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2021 07:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Walaupun aku tak menyokong mana2 pihak yg langgar SOP & aku berharap ada siasatan & tindakan yg telus, tapi aku jugak berharap pihak Astro dapat meneruskan siaran ATNM ni. Boleh la layan program nyanyian sambil tunggu layan bola
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list