Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
10143
View
113
Reply

Abby Abadi Cantik Macam Erra Fazira, Sebab Mekap Ke Makin Kurus?

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-6-2021 04:19 PM | Show all posts |Read mode




Penampilan selebriti, Abby Abadi sejak akhir-akhir menjadi bualan. Manakan tidak, pelakon Gerak Khas ini kelihatan lebih langsing dengan solekan tebal mengimbas kembali zaman kegemilangannya bersama kumpulan Elite satu ketika dahulu.



Malahan, dalam beberapa sudut, netizen mengatakan yang wajah Abby saling tidak tumpah seperti aktres, Erra Fazira.





Foto G



Dalam beberapa video yang dipaparkan, kelihatan Abby menggunakan solekan yang sama ketika membuat ulasan poduk. Dan setiap kali itu lah, ada komen yang menyatakan Abby mirip Erra termasuklah daripada rakan artis sendiri.










Foto : IG




Menurut Abby, dia menyolek wajahnya sendiri dan gembira apabila ia mendapat perhatian.



"Untukmu Sahabatku @azzaelite. Awak tak sabar nak tengok kita makeup sendiri harini kan? Pommm pomm meletup tak?"





  



Foto : IG




Jadi, adakah ianya kerana Abby semakin kurus atau kerana solekannya yang membuatkan ibu kepada enam anak ini semakin cantik? - CARI



Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 7-6-2021 04:40 PM From the mobile phone | Show all posts
FILTERRRRRRRRRRR....!


Sekian.
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 04:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni kalo kurus cm zaman muda2 mmg lawa le..
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 04:43 PM From the mobile phone | Show all posts
sebab mekap hahahha
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 04:44 PM From the mobile phone | Show all posts
punde juga komen "lagi cantik dari memey tu" cari pasal sungguhlaa
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 04:51 PM | Show all posts
sape yang mekapkan dia nih? nape hauk je aku tgk.
kening dia tak rilek betul. tinggi2 nak p mana?
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 04:54 PM From the mobile phone | Show all posts
X heran la. Dia memang cantik zaman muda dulu. Tgk komen dlm youtube lagu elite, nama abby paling ramai org puji cantik.
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 04:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Acik bakyah bukan labuh gak ke tudungnya.. sekarang inner neck pun tayang..{:question
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 04:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia NI waktu  muda mmg cantik
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 04:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia penah jadi cover majalah ngn erra masa tu mmg wartawan kata muka depa lebih kurang sama.
Jenis mata bundar kesepetan.Tinggi pun lebih kurang.
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 04:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Filter...
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
amboi ustazah pas ni kemain lagi sekarang.tk haram ke tabarruj tu?
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 05:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Mekap  + filter
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
operate. filter. mekap. kalau tak. serupa makcik bawang shj
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
RumiMenari replied at 7-6-2021 04:54 PM
Acik bakyah bukan labuh gak ke tudungnya.. sekarang inner neck pun tayang..{:question

Labuh time bdn berisi je uols...
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Pak.dolla at 7-6-2021 09:28 AM

Dulu ramai ckp muka dia mcm penyanyi dari sarawak, kamalia ke apa tah nama dia..
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawo.. lawo.....i loike
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Zmn elite dulu plg lawa. La ni filter jah
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by rosmahisham at 7-6-2021 06:51 PM

Hidung dia zmn elit dulu mcm kembang sikit masa muda dulu .sekarang kemain tinggi hidung sheols..lawa lah mcm rita rudaini pon ada.dln elite suara dia la yg paling sedap.
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2021 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Suke penampilan yebbi skang. Tak nmpk busuk mcm mase kawen dgn 2nd husband
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list