Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
12Next
Return to list New
3323
View
32
Reply

"Kalian Merangkak Di Padang Mahsyar,"- Shahrul Shiro Pula Kena Tuduh...

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-8-2021 02:34 PM | Show all posts |Read mode
Selepas Tauke, Shahrul Shiro pula kena tuduh sebagai pelawak yang dimaksudkan menjadi bapa ayam tu.


Ramai netizen yang membuat spekulasi dan menuduh Sharul tanpa usul periksa.




Foto: IG




Di Intagram, Shahrul menfikan dakwaan tersebut.




  



  



"Beberapa sahabat bertanya adakah itu sy dan sy telah menjelaskan 'ITU BUKAN SAYA'.


"Terima kasih kerana bertanya dahulu dan pada yg komen2 terus menuduh saya, saya tak mahu kalian merangkak di padang mahsyar mencari sy dan fokus pada dosa2 yg lain kerna sy dah memaafkan anda.


"Buktinya sy masih umur bawah 40an, muda kan. Sekian terima kasih kerna mengambil berat pasal saya," tulisnya.




  



Aduhai main tuduh meuduh pula. Sampai sekarang tak ada siapa ke yang tahu siapa gerangan bapa ayam tu? -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Jadi siapakah sebenarnya?
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Salah reporter lah.. cer bgtau je nama terus. Xde lah ajak org nak petik nama sekian sekian..
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 02:38 PM From the mobile phone | Show all posts
aipppp sape speku heols haa?
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 02:41 PM | Show all posts
netizen tak cakap 100 peratus ko... mereka hanya buat andaian.
semua naib juara raja lawak jadi suspect.

Jadi polis harus terus bagi nama bukan berselindung di bawah nama2 seperti naib juara lah, pelakon filem, pelakon tv, producer, anak bekas muntri untuk elakan speculasi netizen.

tolong faham deyyy
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 02:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Laaa belom 40..
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 03:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Plot twist. Sekali rupa2nya pelawak tu harith iskandar

P/s: aku bkn tuduh. Just nak ajak kita berpk di luar kotak.
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 03:30 PM | Show all posts
otai_g replied at 4-8-2021 03:28 PM
Plot twist. Sekali rupa2nya pelawak tu harith iskandar

P/s: aku bkn tuduh. Just nak ajak ki ...

luar sangat kotak tu...
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 03:33 PM | Show all posts
sape ni... cepatla turun kan pagar tu kaka2 semua
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 03:34 PM From the mobile phone | Show all posts
cantthinkofany1 replied at 4-8-2021 03:30 PM
luar sangat kotak tu...

Satu lg dia da 50an bkn 40an. Ok tkr calon. Douglas lim mungkin?
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 03:46 PM | Show all posts
otai_g replied at 4-8-2021 03:34 PM
Satu lg dia da 50an bkn 40an. Ok tkr calon. Douglas lim mungkin?

wide range sgt tu.. ahahahah gini semua boleh jadik suspek
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 03:50 PM | Show all posts
Aku rasa retis2 ni semua tak paham konsep apa yang berlaku di padang mahsyar.. Mulianya theyolls semua nak cari diorang kat padang mahsyar.. Kau tak salah relax2 sudah..
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
minah_selekeh replied at 4-8-2021 03:50 PM
Aku rasa retis2 ni semua tak paham konsep apa yang berlaku di padang mahsyar.. Mulianya theyolls sem ...

Aku prnh terbaca ada org komen kt fb, kalau kita tak maafkn kesalahan org pd kita, nt kita lmbt masuk syurga sb kna tggu dia dtg mintak maaf dr kita
Kalau mcm tu buat pe ada syurga neraka hihihi
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 04:05 PM | Show all posts
kenapa bukak benang lain ?  soklan2 yg sama pulak tu... kan kat benang lg satu dah tau dah pun siapa orang nya... dah siap tepek Police Report bagai.... pi sana baca...
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 04:06 PM | Show all posts
krustykrab replied at 4-8-2021 03:56 PM
Aku prnh terbaca ada org komen kt fb, kalau kita tak maafkn kesalahan org pd kita, nt kita lmbt ma ...

Kannn.. Kesalahan sesama manusia kena mintak maaf kat dunia.. Kat padang mahsyar semua pikir dosa sendiri je, tak kuasa nak cari2 orang dah..
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
S0 bukan tikuih bendang ke
Nk merangkak cari sapa lak ni
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 04:16 PM | Show all posts
makadek replied at 4-8-2021 04:08 PM
S0 bukan tikuih bendang ke
Nk merangkak cari sapa lak ni

psstt...tikus bendang ni sape?

Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 04:18 PM From the mobile phone | Show all posts
cantthinkofany1 replied at 4-8-2021 04:16 PM
psstt...tikus bendang ni sape?

Tau kuaaa .....
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 04:19 PM From the mobile phone | Show all posts
minah_selekeh replied at 4-8-2021 03:50 PM
Aku rasa retis2 ni semua tak paham konsep apa yang berlaku di padang mahsyar.. Mulianya theyolls sem ...

baca dan dengar ceramah ustaz2, begitu teruknya keadaan di padang masyhar tu, takut sgt
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 04:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Dalam polis report terang2 nama tikus bendang
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list