Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
123Next
Return to list New
6295
View
41
Reply

Takut baju mereput, Che Ta melaram lagi pergi suntik vaksin

[Copy link]

Author: Raline       Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-8-2021 09:31 PM | Show all posts |Read mode
  

GAYA Rozita Che Wan semasa mendapatkan suntikan vaksin hari ini.

Takut baju mereput, Che Ta melaram lagi pergi suntik vaksin

PETALING JAYA C Selebriti terkenal Rozita Che Wan atau lebih dikenali sebagai Che Ta sekali lagi mencuri perhatian netizen apabila tampil dengan busana glamor ketika mendapatkan suntikan vaksin dos kedua, hari ini.

Menerusi satu hantaran video yang dimuat naik dalam Instagramnya, pemilik nama lengkap Rozita Abu Bakar itu dilihat menggayakan persalinan jubah berona perak dengan perincian labuci berkilauan sambil membawa beg tangan berona senada.

Che Ta secara berseloroh memberitahu, sengaja memberanikan diri melaram dengan busana serba mewah kerana bimbang baju-baju cantiknya akan reput jika disimpan terlalu lama terkurung dalam almari.

Hari ini pergi vaksin sekejap. Yang penting wajib meletop. Masa sekarang ini, nak simpan baju lawa-lawa takut reput.

Tak kisahlah duduk rumah ke, pergi vaksin ke, melaram sahajalah. Tak tahu bila lagi boleh melawa. Takut nanti tua dekat rumah sahaja, tulisnya.

Jika sewaktu mendapatkan suntikan dos pertama pada 16 Julai lalu, ibu kepada tiga cahaya mata itu bermurah hati menjamu petugas barisan hadapan dengan kek lapis pandan cheese hasil air tangannya sendiri, kali ini dia akan memberikan petugas barisan hadapan terawal dengan 10 helai tudung bawal, kek lapis pandan cheese dan minyak wangi jenamanya.

Difahamkan, isteri kepada pelakon Zain Saidin itu mendapatkan suntikan vaksin jenis Pfizer di Hospital KPJ Tawakkal Kuala Lumpur.

Dalam hantaran berbeza, Che Ta berkongsi sebuah video menunjukkan dia berjalan keluar menuju ke kereta selepas selesai mendapatkan suntikan dos kedua vaksin dengan serba anggun seolah-olah berjalan ketika berjalan di atas karpet merah majlis hiburan berprestij sehingga mendapat perhatian dalam kalangan rakan-rakan artis.

Makan hati tengok baju pergi cucuk vaksin, kata pelakon Janna Nick.

Letupan. Nombor satu model berkelas dunia. Terpelanting semua, komen Azza Elite.

Sebelum ini, Che Ta mendapat perhatian ramai ketika mendapatkan suntikan dos pertama vaksin apabila tampil bergaya dengan beg tangan mewah jenama Hermes Birkin yang dianggarkan bernilai hampir RM100,000. C K! ONLINE

Sumber:https://www.kosmo.com.my

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 09:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak kisahlah duduk rumah ke, pergi vaksin ke, melaram sahajalah. Tak tahu bila lagi boleh melawa. Takut nanti tua dekat rumah sahaja, tulisnya.

Eh sekarang belum tua ke?
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 09:53 PM | Show all posts
ok la tu... yg penting baju yg dia pakai tu ada jubah ala2 cardigan... maknanya hanya selak kat
lengan jer.. masih terjaga aurat tak lah macam si gedik  influencer yg cakap "I feel gedik" tu... siap terjojol ketet tunjuk free kat tukang cucuk tu... sib baik tak tersilap cucuk vaksin tu.....
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 09:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm badut sarkas
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 09:59 PM | Show all posts
amboi meleret2 aihhh.. tak takut seret covid ke?
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 10:03 PM From the mobile phone | Show all posts
beg ori kettew matila kena hantam dengan followers che ta
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 10:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Tu dia ahh  baju dia..
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 10:16 PM | Show all posts
betul la tu takut mereput. nk kuar rumah pn kn tngu thn dpn kot lps ni.
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 10:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasib dpt cucuk kt keypeejay.
Kalau dpt cucuk kat dewan orang ramai kg ulu ternak mesti pakai baju bertema 'marilah bertani'
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 10:48 PM | Show all posts
Pasai kat hang la Che Ta oiiii
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 11:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Cheta ni kalu design baju contingent malaysia harus semua atlet pakai baju bulu-bulu.
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 11:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Ko hengat ini red carpet...apa2 jelah Che ta
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 11:23 PM | Show all posts
kasut 7inch pun baju masih labuh... baju beli siap xsempat outer ke camne
pakej sapu lantai sekali
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 11:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kayjeedotcom
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 11:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Macam bulu2 ayam bertepek2
Pastu kasut terlalu tebal
Macam tongkol jahlop

Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 11:49 PM | Show all posts
yg tukang rakam video tu tak rasa batak ke?
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2021 11:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg p vaksin pakai kostum pontianak pun ada..
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2021 08:08 AM From the mobile phone | Show all posts
suka ko laa nek taaa... asalkan berbaju sopan
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2021 08:11 AM From the mobile phone | Show all posts
baju tu meleret sangat. dah la gi hospital. habis semua dibawa balik
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2021 08:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Takut tua kat rumah ajeee???
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list